33 de bare de perete utile pentru a le arăta copiilor ?

33 de bare de perete utile pentru a le arăta copiilor ?
Chiar și cel mai util lucru din lume va fi un decor numai dacă nu știi cum să îl folosești corect. Să vorbim despre cele mai bune exerciții de diferite dificultăți pe care copiii dvs. le pot face pe barele de perete.
Chiar și simpla urcare pe barele de perete ajută la ameliorarea stresului, la scăderea clemelor musculare care apar din starea nemișcată la un birou sau în fața unui computer. Exercițiile regulate pe care copilul le efectuează pe perete îi stimulează imunitatea, precum și dezvoltarea abilităților fizice și intelectuale . Merită menționat separat că urcarea și coborârea scărilor întăresc arcul piciorului, ceea ce previne picioarele plate.
În funcție de scopul pentru care este utilizat, peretele va deveni un antrenor de forță sau de întindere, o scuză pentru exercițiile de dimineață sau o modalitate de relaxare înainte de culcare. Principalul lucru este să-i arăți copilului (poți prin exemplu personal) cum să-l folosești cu beneficiu și plăcere.
Nuanță: toți pereții sunt utili, dar opțiunea mai modernă și mai sigură pe care ați instalat-o în casa dvs., cu atât sunteți mai liniștiți pentru un copil, chiar și unul mic și nu pregătiți pentru pregătirea serioasă. Dacă totuși, completat cu un perete, achiziționați o varietate de cochilii : scări de frânghie, frânghii, inele, bare orizontale, tobogane, leagăne - va fi mai distractiv și mai interesant pentru copil să facă exercițiile.
Pe site-ul nostru puteți cumpăra un perete suedez excelent pentru un copil , care va îndeplini toate standardele și cerințele de siguranță, în timp ce se va potrivi perfect în apartamentul dvs., va arăta potrivit și estetic plăcut.
 

Exerciții pentru exerciții de dimineață?


  • Mini-pull-up-uri : ne sprijinim picioarele pe baza peretelui, punem mâinile pe bară la nivelul umerilor și le îndreptăm complet. Apoi ne tragem aproape de el, în timp ce mânerul poate fi schimbat, de exemplu, punem mâinile mai înguste sau mai late, apucăm barele transversale nu de sus, ci de jos - acest lucru vă va ajuta să folosiți toți mușchii mici ai mâinilor. Efectuăm mini-pull-up-uri de 10-15 ori

  •  

 
  • Încălzirea picioarelor : stăm pe bara inferioară, ne ținem mâinile la o înălțime confortabilă. Trecem peste picioare un minut, ca atunci când mergem pe loc. Apoi mișcăm picioarele înainte / înapoi - de la degetele de la picioare la tocuri.
  • Pante către perete : punem mâna stângă pe bara peretelui suedez la nivelul umerilor sau puțin sub și ne așezăm lateral. Apoi înclinăm corpul spre stânga, în timp ce încercăm să ajungem la traversele cu mâna dreaptă dreaptă, dar nu desfășurăm corpul. O facem de 10 ori și apoi o repetăm ​​de încă 10 ori - deja pentru partea dreaptă a corpului.

 
  • Ghemuit pe bară : stăm cu picioarele pe treapta inferioară a barei de perete, apucăm bara cu mâinile la nivelul pieptului și ne ghemuit de 10-15 ori.

Înainte și după exercițiile de dimineață, invitați-vă copilul să stea pe bara sau bara orizontală (dacă există) timp de cel puțin 20-30 de secunde. Exercițiul pare simplu și chiar plictisitor, deoarece nu este nevoie să faceți nimic, dar este unul dintre cele mai utile pentru îndreptarea coloanei vertebrale, precum și pentru întărirea mușchilor spatelui, umerilor și brațelor. Măriți treptat lungimea atârnării. Capacitatea de a rezista 5 minute este acrobatică!

Exerciții pentru o spate sănătoasă și o postură corectă

Copiii stau mult la birouri, fără a controla poziția corectă a spatelui. În plus, o înclinare „îndatorită” pe ecranul unei tablete sau smartphone-uri poate duce la cleme musculare în gât și chiar la curbarea coloanei vertebrale. Zidul suedez de acasă este cheia unui spate sănătos.
  • Stăm cu spatele la perete, respirăm uniform și calm și ne concentrăm asupra modului în care fiecare bară atinge spatele.

 
  • Ne agățăm de o traversă, care este confortabilă în înălțime, pentru un minut. Dacă durează mai mult, grozav!
  • Agățat pe inele (dacă este disponibil) - Acest tip de agățat adaugă varietate programului obișnuit de antrenament și folosește mușchi care nu funcționează atunci când atârnă de o bară fixă.
  • Împlinim bara. Pentru a face acest lucru, ne agățăm picioarele de prima sau a doua bară transversală, punem mâinile pe podea sau pe saltea - și rămânem nemișcați cel puțin 20-30 de secunde. Tehnica corectă este importantă:
    asigurați-vă că partea inferioară a spatelui copilului nu se apleacă, iar bazinul nu se ridică. Scândura corectă este dreaptă.
  • Ne agățăm în fața peretelui suedez și smulgem bazinul și picioarele drepte de pe el. Fixăm „barca verticală” timp de 1-2 secunde, apoi revenim la poziția de plecare. Repetăm ​​de 5-7 ori.

 
  • Stăm cu fața la perete, punem picioarele lângă traversa inferioară, cu mâinile pe care le apucăm la nivelul taliei sau puțin mai jos. Apoi ne aplecăm înainte, luând corpul și pelvisul înapoi și ținându-ne spatele drept. Fixăm poziția în punctul extrem timp de 2-3 secunde, apoi revenim la poziția verticală originală. Repetăm ​​de 5-7 ori.

Categorii

close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!